عضو تیم لیگ برتر فوتسال کراپ الوند گفت: توجه ها به فوتسال ایران کم است و از مسئولین می خواهیم به این حوزه عنایت بیشتری داشته باشند.

در حق حماسه سازان فوتسال ایران کم لطفی می شود

امیرحسین الوندی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در چارچوب دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال سال ۱۴۰۱ که در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار شد، تیم فوتسال کراپ الوند نماینده استان قزوین در لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک از سد فرش‌ آرای مشهد گذشت و توانست در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال ایران قرار بگیرد.
وی افزود: وضعیت فوتسال ایران از زمان سرمربی جدید اقای  شمسایی نسبت به قبل بسیار تغییر کرده و رشد داشته است.
الوندی ادامه داد:  در ایران ، فوتسال نسبت به فوتبال قوی تر است و حتی مقام های جهانی بیشتری دارد و  اولین تیمی هست که بین ورزش های تیمی توانسته بهترین مقام های جهانی را کسب کند. همچنین در جام جهانی قبل نیز  تیم ملی فوتسال ما سوم جهان شد و در رنکینگ آسیایی در صدر قرار دارد.
وی با بیان اینکه ایران  تاکنون ۱۲ بار در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا به عنوان قهرمانی رسیده‌است، اظهار داشت:  اما کم لطفی ها در حق تیم ملی فوتسال  بر طرف نشده است و همچنان ادامه دارد.
عضو تیم لیگ برتر فوتسال کراپ الوند افزود:  همچنان مسابقات لیگ برتر را پیش رو داریم که همه تیم ها حریف قدرتمند هستند، ما نیاز به پخش تلویزیونی داریم تا تلاش های بازیکنان بیشتر دیده شود.
الوندی تصریح کرد: در کل توجه ها به فوتسال ایران کم است و از مسئولین می خواهیم عنایت بیشتری به این حوزه داشته باشند.

خبرنگار: لیلا نوعی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.